Relacje‎ > ‎

Puszczą Stromecką nad Radomkę - zapraszamy do galerii zdjęć!

opublikowane: 23 lip 2012, 14:51 przez Administrator Witryny   [ zaktualizowane 26 lip 2012, 14:59 ]

Zapraszamy do oglądania pierwszych galerii zdjęć z naszej podwarszawskiej wycieczki pt. "Przez Puszczę Stromecką nad Radomkę, 22.07.2012 (niedziela)". Aby zwiększyć szanse na zapakowanie się przez wszystkich do pociągu, wielu z nas wsiadło już na Wschodniej. Naszych rowerków było tyle, że aż niektóre pakowaliśmy dwupoziomowo! Atmosfera jednak już od początku była tak sympatyczna, a uczestnicy tak fajnie współpracowali, że wypakowanie się z pociągu poszło jak z płatka.

Na miejscu startu trasy rowerowej, w Strzyżynie policzyliśmy się i okazało się, że jest aż nas 88! W tak wielkiej liczbie jeszcze nie jechaliśmy! Po grupowej fotce ruszyliśmy zgodnie z planem - lokalnymi drogami asfaltowymi, leśnymi duktami, drogami gruntowymi, przez puszczę i polami. W Głowaczowie opanowaliśmy rynek, a jeszcze bardziej tamtejszy spożywczy :-) Stamtąd już była krótka droga nad Radomkę, a jako że na wcześniejszym, mocno piaszczystym odcinku trochę nam się zeszło, odpuściliśmy tym razem po drodze jeszcze położony ładny kościół w Brzózie - następnym razem!

Nad Radomką, w bardzo malowniczym miejscu z mini plażą i drewnianą kładką zrobiliśmy sobie popas. Na kolejny postój nadszedł czas przy bardzo urokliwym ujściu Radomki do Wisły w Kłodzie - wspaniały widok! Stamtąd raźno ruszyliśmy do Studzianek Pancernych przez puszczę na spotkanie ze słynnym czołgiem! Tam oczywiście kilka grupowych fotek sobie strzeliliśmy - z czołgiem, na czołgu i pod czołgiem i ruszyliśmy prosto na pociąg. Tak się rozpędziliśmy, że na stacji zostało nam jeszcze 30 minut, które spędziliśmy... integrując się. Nie musimy dodawać, że do pociągu zapakowaliśmy się jeszcze sprawniej niż z niego wysiadaliśmy w Strzyżynie, zwłaszcza, że tym razem Koleje Mazowieckie podstawiły podwójny skład z 3 przestronnymi przedziałami rowerowymi :-)

Dziękujemy wszystkim za uczestnictwo, fotografom za fotki, zaś specjalne podziękowania za pomoc w ogarnianiu całej naszej gromadki należą się: Markowi i Buenosowi, Tomkowi i Olafowi, Mariuszowi oraz oczywiście Staszkowi! Do następnego razu!
Zdjęcia: Włodzimierz, Jacek, Michał, jeden Mariusz, drugi MariuszWeronika oraz Tomasz